nonema Oğlum 1 bucuk aylık allaha şükür sütüm var ama 2 gündür bir memeyi 5-6 dk içip ağlıyor tekrar içmiyor diğer memeye geçene kadar ağlıyor. Ön sütü içip son sütü almadığı için dr kakası yeşil çıkıyor. Napabilirim neden böyle oldu 😥😥
neslika nonema sütün tazyikli geliyor olabilir. Sadece önsütü içiyorsa önce sağım yapıp sonra emzirebilirsin. Böylece sonsütü içebilir. Sağdığını da buzlukta veya buzdolabında saklayıp farklı zamanda verebilirsin.
dmk34 nonema ön süt ve son süt ayrışması süt memede uzun süre kalınca oluyo diye bi ebeden duymuştum. Daha sık emzirmeyi deneseniz belki sütünüz daha homojen olduğundan reddetmez
simseklivekalpli nonema ters emzirme denediniz mi, nette görseli vardır o şekilde bir kandırmayı deneyin ya da farklı pozisyonlarda emzirmeyi deneyin
neslika nonema her emmede iki göğsünü de emzirirsen doyar diye düşünüyorum. Doymazsa sağdını emzirdikten sonra verebilirsin. Benim tazyikli gelince doktor sağıp ver demişti. Sağdığımı da biberonla veriyordum ama az olursa mama verdiğim için mamaya karıştırıyordum. Anne olarak en iyisini sen bilirsin canım
gmzsgnc nonema süt akışı bir memede daha fazla olabilir o da diğerine geçmek istiyor olabilir on sütün bir kısmını sağın gerisini emsin