Kızlar haftaya oğlumla yanlız yolculuk yapacağım ve malesef Pegasus’la gideceğiz ve her bu firmayla gittiğimde rötar oluyor o yüzden bebek arabasını da almayı düşünüyorum, ama uçak kapısında teslim edicem valizlere nasıl davranıldığını bildiğim için endişeleniyorum acaba kırılır mı daha önce bu şekilde yapan oldu mu ?