Biraz kayma mevcut gibi ama belli bir oranı normal kabul ediyor doktorlar daha iyi bilirler lütfen aksatmayın ben 2 yaşımdan beri kayma nedeniyle gözlük takıyorum aileme şükür ediyorum erken fark ettikleri için kaymam durdu şuan bir arkadaşımın ailesi önemsememişti kızın gözleri çok kayıyordu okula gelmek istemiyordu daha çok küçük olduğu için gözlük bile taksa hemen sonuç verir