berk58 Kızlar bebeğim atopik dermatit ve çok isilik oluyor her yeri benek benek özellikle boynu alnı ve omuzları , öğlen ve gece uykusundan önce duşa sokuyorum ama kar etmiyor var mı bi kremi vs bişey siz nasıl başa çıkıyorsunuz?
Ballilokmam11 berk58 çok sıkı giydirmeyi mümkünse klimalı ortamda bulundurun yoksa da vantilatör felan, birde gül suyu çok iyi geliyor
kaanasilinannesi berk58 tek zibinla bırakın bulunduğu ortam 25 26 yi gecmemeli üstünü çok terliyosa örtmeyi ben sadece bacaklarını muslin örtüyle ortuyorum çorap giydirmeyin ve hergun mutlaka duş
dilekerem28 berk58 benim oğlumda hep isilik oldu günde 1 kere duşa sokuyorum kızaran bölgelerine mustelanın nemlendirici kremi var eczaneden aldık onu kullanıyorum bol bol nemlendiriyorum gün içerisinde çok şükür geçti eskisi gibi değil
berk58 Ballilokmam11 evde hep zıbınla duruyor tshirt short hiç bişey giydirmiyorum vantilatör kullanıyorum ama yinede oluyor
berk58 kaanasilinannesi sadece zıbınla duruyor 1 aydır , vantilatör açıyoruz klima yok günde iki kez de duş alıyor
Mrvsmt2502 berk58 hakiki gül suyu sürün ben fıs fıs şişesini dolaba koydum soğuk soğuk sıkıyorum. Zaten hakiki olunca tüketiliyor bile o yüzden zararı olmaz bebeğinize
berk58 Mrvsmt2502 alerjik bi bebek dokunur mu ki tereddütteyim gül suyu kokusunu da hiç sevmem kalınca ter gibi kokuyor 🙄
Mrvsmt2502 berk58 sentetikler öyle kokuyorda hakiki gül suyu neredeyse kokusuz oluyor çok hafif kokusu var . Doğal ürün olduğu için alerjisine zararı olacağını sanmıyorum
gulefsan1 berk58 evet doktorum önerdi. Bi kaç yeri kızarıktı. Buralar isilik olmak üzere sür dedi. Olmadan engelledik. Tırnağıyla yüzünde çizdiği yerlere de sürüyorum anında geçiriyor.