ela_06 Ayyy harika. Buda büyük gelişme tabi ki.
Benimkide 3 yaşa 1 ay sonra girecek. Benim anladığım şekilde konuşuyor. G K L V Y harflerini söyleyemiyor . Kalk diyecek taahh diyor mesela. Anne me po oduum diyor , anne ben polis oldum demek. Ama işte duyanlar anlamıyor. Napıcam çok çaresiz hissediyorum ya. 3 yaşa girecek hala 2 yaş gibi konuşması.
Terapiste falan gittiniz mi peki