alpaslanmom_
Her doktor aynı olmuyor canım güncel araştırmalar besini ne kadar geç tanıştırırsan alerji ihtimali o kadar yükseltiyor diyor.
Kızımın yumurta beyazına alerjisi vardı , sadece ağız kenarları kızarıyordu.Kaka vücut temiz.
Doktor kesmeyelim üstüne gidelim dedi yaşına doğru atlattık mesela
Cidden beyazı çok faydalı yeni başladıysan mahrum etme ver bebişe
Hem sarısı tek başına yenmiyo yapışıyo
Aynı fikirde binlerce doktor , beslenme uzmanı var öyle söylim