Kızlar aranıza yeni katıldım herkese iyi pazarlar.. 9 ay önce sezeryan yaptım o gün bugundür inanılmaz gazım var röntgenimi hangi doktor gördüyse korktu derslere konu olur diyorlar yemek borumda bile inanılmaz gaz var komple bedenım yani öyle söyleyeyım😢 sürekli geğiriyorum yada alttan gaz çıkışı var bazende öğürerek çok sesli bir şekilde gaz çıkarıyorum ama vücudum sürekli gaz üretıyor sanki bi türlü bitmiyor. Medipol medicana gibi hastanelerde ünlü gastroenterologlara gittim Endoskopi kolonoskopi biyopsi ultrason herşey yaptırdım gaz ilacı verip yolluyorlar piyasada kullanmadığım gaz ilacı kalmadı böyle bişi başına gelen var mı yada istanbulda şu gastroenterolog çok iyi dediğiniz? Bu arada karın şişkinliği ve sık büyük abdeste çıkmak gibi şikayetlerımde var