Oğlum çok hareketlendi emekliyor kalkmaya çalışıyor emekleme pozisyonundan oturmaya geçmeyi öğrendi ve ben arkasına yastık falanda koysam başka yere gidip oturdu mu görmezsem kafa arkaya düşüp ağlıyor korkuyorum bir şey olursa diye. Ve sürekli masa altına gidiyor orda kafasını vuruyor koltuk kenarlarına vuruyor yetişemiyorum sürekli