mom97X Kızlar bebeğim 1 yaşında, gün içinde ek gıda yiyor sadece gece 1 kez Aptamil mama içiyor. Artık mamayı kesmeli miyim acaba ? Sizler mamayı ne zaman bıraktırdınız ?
Myrtle mom97X bebegim 14 aylik. 13. Ay emmeyi birakti. Gunde 3 kez 120 ml mama iciyor. Doktor 15. Ay kesecegiz dedi
cicianne_ mom97X benim oğlum 17. Ay da ben sabah ve akşam veriyorum bu paket bitince bırakmayı düşünüyorum herkes geç kaldığımı bile söylüyor
Pirasalipuding mom97X biraz erken değilmi bırakmak için. Bizde bir yaşındayız bir buçuk yaşlarına kadar devam edeceğim.
mom97X cicianne_ o bebekten bebeğe değişiyor galiba, 1 yaşta kesen de var 2 yaşta kesen de Doğrusu nedir ben de tam bilemiyorum tabii
Pirasalipuding mom97X içerisinde bulunan vitamin ve minerallerin yedikleri şeylerde olduğunu sanmıyorum. Yani varda bir günde o kadar ayrı çeşit vitaminin olduğu besinleri tüketemezler o yüzden birazdaha ihtiyaçları var
Myrtle pozimom doktor memeyi kesmedi 😀. Kizim bagirsak enfeksiyonu gecirdi emmeyi birakti geri donduremedim. Mamadan 15ten sonra cok besin alamaz keselim kademe kademe dedi.
efeninannesi4207 mom97X benim oglan 3 yasinda Hala mama iciyor 😄 biraktiramadim valla agliyor sùt katiyorum onu da icmiyo nasil olacak bilmiyom
bir_49 mom97X şuan 14 aylık elimde 3 kutu mamamiz kaldı bitsin daha almıcam 20.ayina kadar de biraz devam sütü vermeyi düşünüyorum günde zaten 3 defa içer öğle uykusu akşam uykusu sabah kalkarken içer 20.ayina kadar vermeyi istiyorum belki biraz daha uzar süreç doktorumuza bağlı biraz zayıf o yuzden vermek istiyorum biraz daha