segah06 amaç biberon bıraktırmak mı mama bıraktırmak mı? Onların derdi bence biberon benim oğlum da 23 aylık hala yatmadan içiyor ben bir kaç gündür ml ni azalttım şuan 120 içiyor inan doyumluk bile değil ona göre ama derdi işte başka. Nu akşam itibariyle 2 3 gün 90 ml vereceğim sonra mama az suyu çok koyup öyle denemek istiyorum. Ha bu arada süt o kadar da tek başına sağlıklı birşey değil fazlası bağırsak sistemini bozup bebeğin bağışıklığını düşürüyor bu sebeple daha çok hasta oluyorlar