Sema345 yok zaten onun bilincinde oluyprlar 🙂↔️ bizimde öyleydi oğlum 3,5 yasında kızımı doğurum o his bende de oldu ağladım sevgim azalırmı dedim bile ama hiç öyle olmadı doğuma sabah bırakıcaktık sonra gelirlwe diye oğlumda kalktı sabah 7 de 8 de hastaneye gittik babası ananesi yengeleri kuzenim birlikte beklediler kıyamam ona ameleyt kapısında beklemiş beni videoları var içeriye girerken öptü doktor cok seviyprdu oğlumu ameliythanede beni göstermiş çok değişik duygular 🥲