duyguozgl1 ay ilk çocuğumda benimde durum sizinle aynıydı, hastanede yanımda eşim kalmıştı, ben sezaryenliydim bişey yapamıyodum zaten, altını değiştir, gazını çıkart hep o yapıyordu. Eve çıktık, annemle babam bide eşim üçü aralarında döndürüyolardı bebeği resmen ben sadece emzirmek için alıyordum ilk bir ay öyle geçmişti sonra kendi evimize döndüğümüzde, bende alıştıkça daha kolay oldu her şey. O zamanlar bende sizin gibiydim yapamayacak mıyım, büyütemeyecek miyim falan kafamda binbir düşünce ama çok şükür şimdi 5 yaşında yavrum, hatta 1 yaş ikinci bebemi de şu an eşime verip duruyorum dinleniyim diye 🤣
Lohusa kafasıyla her şey hissediliyo, düşünülüyo ama emin olun geçiyo bu günler, sizde eşiniz ilgilenirken uyuyup dinlenin 😊