Erkekler baba olduklarında biz annelerden daha az kaygılı oldukları için daha sakin davranabiliyorlar. Senden daha iyi ya da daha becerikli olduğundan değil daha az kaygılı olduğundan beceriyordur. Siz yeni doğjö yaptınız hormonlar altüst kaygılar bir yandan sıcaklar bir yandan çok normal yani. Siz kendinizi bir toparlayın baba da kimmiş anneye deli oluyor bebekler. Üzülmeyin geçici bir süreç bu. Aynı şeyleri bende yaşadım bu çocuk beni, sevmiyor diye ağlıyordum şimdi dönüp bakınca gülüyorum halime. Keyfinize bakın babası ne güzel bakıyormuş bırakın ilgilensin siz de dinlenin kendinize zaman ayırın bir süre sonra bebeğiniz yakanızdan ayrılmayacak zaten 😊😊😊