herkese merhaba, birçok sebepten ötürü 37+2 de sezeryanla oğluma kavuştum. Bebeğim 2500 kilo dünyaya geldi 2300 e kadar düştü :( 2 ay kontrolünde 4500 kilo ölçtü doktor, kilo alımı yeterli dedi, hatta mama vermeyi düşürdü, sağlık ocağı da boyunu 56 cm ölçtü. Her gören bebeğin çok küçük olduğunu vurguluyor, aaaa yenidoğan gibi , aaa bu hiç büyümemiş sütün beslemiyor mu böyle böyle konuşuyorlar. Bunları ne kadar takmıyorum desem de geceleri uykum kaçıyor ve farkettim ki sütüm azaldı. Şimdi bestlak damla promalt içecek falan aldım, mamayı da miktar olarak arttırdım. Çok canım sıkkın, bebeğim bana büyümüş gibi geliyor kendi kendime seviniyorum ama emsallerine göre çok mu küçük. Bir de başını çok fazla tutamıyor tummy time 1 dk anca durabiliyor,çok fazla ses çıkarmıyor yani minik minik aguluyor yüzümüze gülüyor ama yeğenlerime bakıyorum, oğlum gibiyken kahkaha atıyorlarmış , lütfen olumlu olumsuz tüm yorumlara açığım ve tavsiyelere de