Öncelikle herkese Merhaba hanımlar bebeğim 15 aylık oldu artık yavaştan diş macunu kullanmaya başlamak istiyorum 8 aydan beri her sabah ve akşam sadece su ile dış fırçası kullanıyoruz zaten sizlerde diş macunu önerisi doğal içerikli kullanıp memnun kaldığınız varsa öneri bekliyorum ☺️☺️