İntagramda çocuğu çok güzel yiyen anneleri gördükçe imreniyorum sürekli kıyaslama yapıyorum ve bu beni hem üzüyo hem yıpratıyo kızım 15 aylık 7 kilo asla yemek yemez zorla yedireyim diyorum kusuyo artık ağlayarak kendimi sakinleştirmeye çalışıyorum yoksa sinirden çocuğa bağırıyorum sonra pişman oluyorum elimden geleni yapıyorum çeşit çeşit yemek yapıyorum çalışıyorum yorgun argın eve gelip mutfaktan çıkmıyorum beraber hazırlanıyoruz belki hazırlarken görür yer diye ama yok asla ağzını açmaz ne yapacağımı şaşırdım beslenme terapisine gittik çok küçük denip bişe yapılmadı kafayı yiycem artık sosyal medya psikolojimi bozdu hesaplarımı kapatmayı düşünüyorum görmeyeyim başka çocukları diyorum