derin0_ Çevremde pratık yapıcak kımse yok kurs ucretlerı yuksekk kendım ogrenıp sonra kızıma da öğretmek ıstıyorum aslında ıngılızcem baya ıyıdır bazı kelımeler yakın hatta ama konuşma ıcın zayıfım