İlk kızımı babam koydu ikincisini eşimle ben 🥰💖
Gamzelikiz_34 iki ismi var kızımım ilkini esim ikinci ismini ben koydum 😄🥲🌸
Gamzelikiz_34 ben koydum❤️
Gamzelikiz_34 ilkini eşim ikincisinin birini ben biri babamın ismi
Gamzelikiz_34 Ben koydum🥰
kedilipicama 🤍🥰
momas 🤍🥰
hepyerdeyizz ne güzel canım 🥰
elisa2705 🫶🏻
Gamzelikiz_34 3 ünüde eşim koydu tabıkı banada danısarak onerılerde bulundu bende sectm
Medinem_ 🫶🏻
Gamzelikiz_34 ben koydum erkek bebeğimiz bana bıraktı 😻
esesturk 🫶🏻
Gamzelikiz_34 ben buldum eşimde onay verince koyduk . ☺️
ozr42 🫶🏻
Gamzelikiz_34 eşim koydu 🫶🏼
[silindi] 🫶🏻
Gamzelikiz_34 ismi ben buldum eşimde sevdi koyduk☺️
Sensen20 🫶🏻
Gamzelikiz_34 ben istediğim isimleri seçtim arasındanda eşim seçti bu olsun diye
Yazmelegi_ 🫶🏻