Pcoslubiranne Birkucakmutluluk mikrobik ishalde olabilir.Kan varsa muhakkak doktora göturmeniz gerek.Bize mikrobik ishal demisti doktorumuz kan vardi kakasinda.
Zehra_Asiye Birkucakmutluluk yegenim 14 gün yoğun bakimda kaldı. Yeni doğandi. Anne sütüne alerjisi vardı. Ihmal etmeyin.
Omerasaf38 Birkucakmutluluk ülseriydi kolit haftalığı da olabilir bende aynı şekildeyiö doktor a götürmekte fayda var gastroentorojiye
Birkucakmutluluk Omerasaf38 ilk defa öyle bir hastalık duydum. :/ kan miktarı çok çok azdı. Sizdedemi öyleydi ?
Omerasaf38 Birkucakmutluluk evet canım benim kan değerlerim 5 e kadar düşmüştü ha o bi bebek ben yetişkinim karşılaştırma ne kadar doğru bilmiyorum ama internetten bi araştır ülseratif kolit hastalıgı diye
Minik2589 Birkucakmutluluk süt ve süt ürünlerinin hepsi yapıyor malesef hepsini kesin bi süre gözlem yapın dr.goturun orada çıkar zaten
Birkucakmutluluk dfkrblt benim laktoza karşı hassasiyetim var. Bugün laktozsuz süt ve çok az miktarda normal peynir yemiştim. Normalde hiç yemem. Ondan mı oldu dersiniz ? 😣
Zehra_Asiye Birkucakmutluluk şükür canım olmaması çok iyi ama baska bir sebepten olmustur. Ozel hastanedeki doktora götürmüştük kani görünce bu çok ciddi bi durum hemen tip fakültesine gitmeniz gerekiyor demisti. Kan şakaya gelmez. Bir sey alerji yapmıştır. Enfeksiyon kapmistir götür doktora. Bize de bilgi ver.
Birkucakmutluluk Aysekmsal mama değiştirdik bende gözlemliyordum bi değişiklik olacak mı diye. Yaklaşık 10 gündür içiyor mamayı. Hafif vücudunda kızarmalar oldu. Ama hemen geçti anlam veremedim mamadan mı değil mi diye 🤔
Aysekmsal Birkucakmutluluk benım kızımdada oldu mamadan alerjı yaptı hafif kan vardı kakasında yeşil olmustu sonra degiştırdım mamayı duzeldı