Ah ahhh biz de aynı durumdayiz cuma günü 3 aylık olacak ama hala aynı probiyotik kullanıyoruz relactaz 3 şişe kullandık ama tık yok bir kaç gün iyi sonra yine aynı iyi olduğu zamanlarda bile çok huysuz umarım rahatlariz hepimiz benim psikolojim alt üst olmuş durumda bebeğimi sevemiyorum neden doğurdum diye bile düşünür oldum tek başımayım ve gerçekten çok zor