Papatya-eylul88
Sizin aylarınızdan beri her bez değişiminde artık çişini tuvaletine yapabileceğini söylüyodum , ve ne zaman diye soruyodum o da büyümem lazım diyodu :)
Lazımlıkta 18.aydan beri gözünün önündeydi hep kıyafetleriyle oturup peçeteyle siliyodu.
Bir kaç kere banyoda oynarken duşakabine kaka yaptı , hoşlanmadı tabi normal bir şey olduğunu anlattım.
Geçenlerde (2 yaş) kakam geldi dedi çıkarıp hemen lazımlığa oturttum ve yaptı.
Açıkçası süreci çocuk yönetiyor.
O gün 3 kere çiş kaçırdı.
Gece bez bağladım sabah dolu aldım.
O gün de 1 kez kaçırdı.
3.gün artık kaçırmadı kakasını da lazımlığa yaptı.
Gece yine bez bağladım 20.30 gibi uyudu 22.30 gibi çişim var diye kendi kalktı.
Sonraki gün de yine gece 1.30 gibi uyanıp çişe gittik.
Eğer kalkmasaydı 1 hafta kadar bezleyip ne zaman bezi boş alırsam o zaman çıkarmayı düşünüyordum.
Bu süreçte hiç oturtup çiş beklemedik bu arada , hep kendisi istediğinde gittik.
Kaçırsaydı bile saati gelince oturtmicaktım.
Hani rahatsız olsun , çişe sıkışsın ve tutmayı yetişmeyi öğrensin diye..