Merhaba anneler. Oğlum 20 aylık 1.2 haftadır her gün mutlaka 1 den fazla yarım saat yada 1 saat kadar ağlıyor. Ağlama sebebi yapmaması gereken şeylere yapma demem yada elinden almam Büyüme atağı mı dersiniz Var mı tecrübesi olan Bu kadar ağlaması normal mi Bana akıl verin Artık tükenmeme ramak kaldı Ağlamadığı süreler dışında çok iyi oyun oynuyoruz birlikte ama istediği şey olmasın hemen çığlık çığlığa ağlıyor.