Öncesinde 2 şer saat gündüz uykusu,gece de 2 3 defa emmeye kalkan hanımefendi 1 aydır neredeyse gece saat başı 1,5 saate ağlayarak uyanıyor. 4.ay atağı da geçti ama anlamadım. Şuan gündüz uykuları 40 45 dk uyursa iyi. Akşam 20.30-21.00 aradı uykuya dalıyor. Sabah 6.45-7 arası gündüze geçiyor. Emzir,alt değilşme yanıma alıyorum. Biraz oynadıktan sonra uykum olduğundan emzikle bi 30 40 dk daha uyuyup komple uyanıyoruz . 9.30-10 arası tam anlamıyla gün başlamış oluyor. 2 saat uyanıkla başlayıp 10 ar dk uzatarak uyutmaya çalışıyorum. 3 uyku yapıyor. Ama süreleri çok kısaldı. Yine 1 ay önce kundak bıraktık havalar ısınınca,niğdedeyiz klima vs yok evde acaba sıcaktan mı çok uyanıyor yoksa gündüz uyku süresi normal mi? Emzirğ kucakta uyumasına izin germeden yatağına koyup piş piş ya da kaşımın ortasında dokunarak uyutuyorum. Gündüz uykusunda geri döndürmek için uğraşsam da dönmüyor. Uykusunu alamadığı için de aşırı huysuz