anne232
İlk gün full yere işedi gördükçe eee miss kaka yaptı bende birşey olmaz kızım gel değiştirelim dedim ama çiş gelince söyle wc yapalım çişe kakaya by by diyelim dedimm..
İlk gece sabaha kadar uyudu çiş yapmamış kalkmadıda bende kaldırmadım ..
Sonrada alıştık biraz kakada zorlandık yapmak istemedi bende kızım kakan içerde çok sıkılmış arkadaşlarının yanına gitmek istiyormuş dışarı çıkarda gitsin sifona bas by by yapalım dedim oyuncaklarını götürdüm kaka çiş yapıyo gibi oynattım sonra yaptı .
İlk dışarı cıkacağımızda markete gittik eve 5 dk dönüşte kaka dedi çişede kaka diyo geldimi kızım dedim he demişti evden cıkmadanda yaptırmıştım yolda saldı altına çişi 🤣🤣🤣🤣 bende bişi olmaz dedim eve geldi değiştirdik sonraki dışarı cıkacağımızda kızım çişini evde yap dışarda yapmak yok dedim bidahada yapmadı işte benimki meyilliydi kolay alıştı darısı sizlerin başına