atarepla bebek koltuguna doğar doğmaz alıştırmak gerekiyormuş benimki 4 yaşında hala arka koltuktayız beraber.beni ön koltuga binmeme izin vermiyor zorlasam binerim ama ben de bşy demiyorum şimdilik.benim ki bebek koltuguna bebek arabasına vs hiç oturmadı hep ağlardı oyüzden alıştıramadım malesef