yagmurkokusu_ Annesininguzusu ilk adım ayakkabısı değil de 19 numaraydı ayağı igor almıştım yani ilk defa yürümeyi kavrama zamanıysa tabanı kaymaz tercih edin ona göre alın igor kayıyor çünkü fayansta vs birde benim kızım sakardı düz yolda bile takılır düşer 😂
Lylcyln Vicco aldım gayet guzel ayakkabı hatta bir beden buyuk almiıştım iade etmedim pahalı bir ayakabı ve ayaklar hemen buyuyo