fatmablt
Bu eskidenmiş. Zaten doğdu sarılık oldu hastanelerde süründük, başka şehirde doğum yapmıştım 5 günlükken kendi memleketimize döndük yol yaptık 5 saat, ekmek almaya amcasına bağladım slingle 10 günlüktü öyle de çıktı, eşim hep bebek arabasına koyup çıkarttı dışarı gezdirdi saatlerce (ocakta doğdu bebeğim) hastaneye gittik sürekli kontrollere sarılık için, 20 günlükken kaynanamla çıktık hava alalım diye.
Yani eski alışkanlıklar bunlar eskiden evde doğururlarmış anneler ordan beridir süregeliyor, 40 gün boyunca evde duran hiç çıkmayan bebek yoktur günümüzde.