Ben bir arkadaşımın önerisiyle cihan hastanesi ozan kızılırmak’a götürdüm çok memnun kaldım. Öncesinde şehir hastanesinde ilk doktorumuz elif hanımdı ben beğenmedim kendisini, yine nihat atahan bey vardı onu da çok soğuk buldum. Ozan bey kesinlikle çok bilgili ve ilgili