Arkadaşlar merhaba 6 ay 20 günlük bebegim son 1 haftadır ateşi 37 ye kadar çıkıyor 37.5 37.6 felan oluyor calpol veriyorum geri düşüyor ama 1 haftadır böyle bu sabahta kakasını sıvı yaptı ama halsizlik vs felan yok bu nedir dis atesimifir enfeksiyonmudur anlamadım şimdi doktora götürsem calpol veriyor çıplak dolastiriyor sonra düşünce geri eve gönderiyor