elftty dişleri yokken pek problem olmuyodu ama dişler çıkınca cam gibi kesmeye başladi. Emzirmeyi hemen sonlandırdım her seferinde. Diş çıkarırken daha fazla ısırıyodu benim kızım süreç bitince ısırma da kesiliyodu. Şuan emzirmenin biteceğini bildiği için pek ısırmıyo