azramelam Kızlar 7 aylık bebeğim var emziriyorum dişim çok kötü ağrıyor doktora gidicem de antibiyotik verirse çektirmeden önce kullabilir miyim emzirirken sıkıntı olur mu var mı yaşayan bu durumu
nsgzl azramelam ben hamileyken de cektirdim emzirirken de başka dişimden dolayı antibiyotik kullandım ve kanal tedavisi yaptirdim kullanilabilen antibiyotikler var diş ağrısı çekilmez🤦🏻♀️
hamcokelek33 azramelam sezeryan sonrası da bir süre enfeksiyona karşı antibiyotik veriyorlar genelde ben de kullanmıştım. Emzirirken hiçbir sıkıntı yaratmıyor
akkoyun28 azramelam bende çektirdim emzirirken. Antibiyotik kullanmadım ama kullanmam gerekseydi doktorum emzirirken kullanabileceğim antibiyotikler olduğunu söylemişti.
azramelam nsgzl ay çok teşekkür ederim vicdan yapıyodum ya emzirmede sıkıntı olursa diye hiç çekilecek ağrı değil cidden hele bide elinde küçük bebek varken çok saolun içim rahatladı 🌸
azramelam akkoyun28 teşekkür ederim yorumlarda da söyleyenler olmuş sıkıntı olmuyor diye emzirenlere göre ilaç veriyorlar sevindim valla içim rahatladı 🌸