Evet arkadaşlar çocuğum 35 aylık. Kızım aşırı düşkündür bana. B Ama yine de babaannesinde teyzesinde zor da olsa bırakıp işim varsa halledebiliyordum. Babasında dahi duramaz. Babasını çok sever ama annesiyle kalacak. Ben 1.5 ay önce hastanede yattım 9-10 gün sonra çıktım hastaneden. Haliyle çok zor oldu. Ama bir şekilde kızım alışmıştı. Ben hastaneden çıkınca kızım evrim geçirdi sanırım korku oluşmuş. Babasıyla da asla durmaz. Şimdi onsuz WC’ye dahi gidemiyorum. Asla beni bırakamıyor. Ben çok yoruluyorum psikolojimde hiç iyiye gitmiyor. Apandisit ameliyatım var nasıl olacağım diye düşünüyorum kızım bensiz kalamadığı için. Çocuğu böyle deli gibi annesine bağlı olan var mı. Lütfen bana akıl verin. Biz taşındık 4-5 ay evvel ya annem de ya kayınvalidem de kalıyorum çünkü evimiz tadilatta. Netten bakıyorum taşınmakta çocukta travma yapabiliyormuş. Çünkü evladım sürekli öteki evi istiyor. Çaresizim gerçekten napacağımı bilemiyorum