betul97_ Birprensannesii__ Annem bizi hep sabunla yıkardı hacı Şakirle saçım sen de çalı süpürgesi ben diyim saman öyle bir şey olurdu. Birde benim saçlarım kalın ve gür ayy neler yaşadım büyüyünce şampuan ve krem kullandım adam oldum 😅😅
Layddiana Evet ergenliğe kadar kullandım zeytinyağlı sabun sonra bıraktım. Geçen günde saçımın boyası aksın diye kullandım işe yaradı ama saçımı kuruttu sertleştirdi