meteninana Anneler merhaba Bebeğim 20 aylık. Yeni dönemde calismaya başlayacağım. Bebeğimi kreşe mi yoksa bakıcıya mi verecegime bir türlü karar veremiyorum. Kreş ya da bakıcı ucretleri hakkında hiç bilgim yok. Antalya’da yaşıyoruz ama genel bir izlenim olması açısından kendi yasadiginiz şehirdeki ücretleri ve kaç gün baktığını yazarsanız hepimizin bir fikri olmuş olur. Yanitlarinizi bekliyorum.
Minigim38 meteninana 3,5 sene önce kayseride kreste çalıştım sadece kayit ücreti 10 bindi + kırtasiye, temizlik malzemesi, birkaç daha ücreti vardı şimdi bir kreşe sordum kayıt parası 25 dedi diğer ücretler hariç
balkizlar meteninana İstanbul kreş geçen seneden kayıtlı olduğumuz için 13.5 eylülde ilk kayıtlar 18bin… bizimki ortalama güzel bir yer çok lüks değil kötü de değil… ben olsam bulabiliyorsam 1 yıl bakıcıya sonra kreşe veririm… çünkü yaşı küçük ev ortamı onun için daha iyi
tospikannesi_ meteninana o yaşta kreşe verilmesi onun gelişimi açısından daha iyi olur.. Ben bursadayım bursanın bir ucundan kasaba köy arası biryerde oturuyorum burda en iyi özel kreş ücreti 12-14 bin ama buranın merkezi konumlarında 24- 26 arası zaten bakıcıya verseniz bile şuan bakıcılar en az asgari ücret istiyor artık kreşe vermeniz daha mantıklı
Mavigokyuzu meteninana ben de Antalyadayim kreşe gönderdim ama küçük olduğu ve sık hastalandım icin geri aldım Bakici bakiyor oğluma 1.5 yil oldu. Şu an 30 veriyoruz. Ama tabi kendisi ogretmen, bakicidan cok biraz daha ozel bakim gibi. Ekransiz aktiviteli bakim gibi. Ama bakici arama surecimizde asgari ücret talep etmişlerdi genel olarak. Bu arada evin her yerine 360 derece hareketli kamera takılı. Bakici düşünürseniz kamerayı ihmal etmeyin.
meteninana balkizlar biz de bakıcıya daha yakınız ama dört duvar arasında nasıl güveneceğiz bilmiyorum 🥺
balkizlar meteninana kamera takın mutlaka… iyi bir insan olsa bile tv açıp oturmayacağını bilemeyiz.. baştan sınırları net konuşun çünkü hemen kaytarmaya meyilli oluyorlar.. zor bir durum ama iyisine denk gelirseniz de çok rahat edersiniz
milan00 meteninana daha önce bakıcılık yaptım o zmn çocuğum yoktu vicdanı olan insan bulmak çok zor 1 sene baktım çok da memnunlardı hayla görüşüyoruz ailesiyle çaya felan çağırırım şimdi oğlumla oynuyorlar dediğim gibi canım vicdanlı insana denk gelirsin inşallah
meteninana balkizlar büyük oğlumun sınıf annesini bakıcı olarak düşünüyoruz ama muhtemelen kendi evinde isteyecektir. Çok zor bir karar ve gerçekten zor bir dönemden geçiyoruz. Rabbim iyilerle karşılaştırsın
meteninana tospikannesi_ cok değil mi yirmi binler fazla gibi geldi bana. Bakıcı için Max 15 gibi bir şey düşünüyordum. Tabi kadın kaç ister bilmiyorum. Bir de önceden konuşup fiyatı iki ay sonra az bulup artiranlar var. Çocuk alıştı ortamını bozmayalım diye ne kadar istiyorsa veriliyor 🤷
tospikannesi_ meteninana heryerde bu böyle kii kremler 20 li fiyatlarda daha aşağı bulursanız ne ala.. bakıcı içinse oturduğunuz bölgeye göre değişir sorup araştırmanız lazm