ikra4 kızlar bir çok markayı denedim 1 buçuk aylık bebeğim bez bitmeden bez aldım hep bacaklarında bezin izleri var 2 numara kullanayim dedim ama sikmasigim halde hep iz oluyor canını yakar diye düşünüyorum yaşayan var mu ne kullanıyorsunuz
ikos58 ikra4 ıc lastıklerını koparıp kullanın benım oglumunda bacakları baya kalın oyle yapıyorum ız olmuyor
ikos58 Topkek hayır canım ıc lastıkler ya sızdırmıyor gun ıcerısınde bı dene sorun olmuyosa gece de oyle yaparsın rahat oluyor
AlyaBaby Aynen prima kullanıyorum bızımde cok ız oluyor şimdi sleepy deniyoruz o daha iyi gibi bakalım 🤷🏼♀️
Annemmm Bende prima premium care kullanıyorum aynı durum bizde de var bende çok mu sıkıyorum acaba diyordum ama