kurabiyeee evet duş çok rahatlıyor. Bende her gece uykusundan önce duş aldırıp masaj yapıp emziriyorum uyuyor çok ses etmiyor. Bundan önceki bir hafta gece uykusuna hiç gecemiyorduk. Şimdi biraz düzeldi ama gündüz uykularında memede uyumasına izin vermiyorum başka türlü de uyurken direniyor. Önceden çok iyiydi bebeğim uyurdu emzik tutmadığı için biraz daha uzun sürüyordu uykuya geçiş ama uyuyordu . Şimdi berbat durumdayiz. Bu atak bizi tam 3 aylıkken buldu. Ya da atak belirtileri bunlar daha giremedik bilemedim . Ama çok zor çok. Siz nasıl uyutuyorsunuz