İyi günler hepinize kızlar avukat olan arkadaşlar veya hukuki meselelerden anlayan arkadaslar sorum sizlere lütfen yardımcı olur musunuz kaynım 23 yaşında dün sabah cezaevine girdi 2023 yılında hakkinda dava açılmıştı bir başkasına kendi adı ile kart açmış para karşılığı vermiş kartı alan kişi de hesapta o zamanlar bir başkasını dolandırmış 200 TL hesaba giriş olmuş ama işlem askıda kalmış çıkışı olmamış işte 2 yıldır dava sürüyordu kaynima para cezası olarak gelmiş bu mesele ödememiş sonra hapis cezasına çevrilmiş kendine gelen hiçbir tebligatı kimseye dememiş avukata abisine babasına filan en son 17 Haziran’da tebligat gelmiş onu da dememiş ve içeri alındı dün sabah itiraz dilekçesi verildi avukat tarafından Mersin tarsusda Perşembe günü heyet toplanıp dilekçeye karsr verilecek olumlu veya olumsuz diye bu davanın hakimi meslekten ihraç edilmiş sanırım tam emin değilim o yüzden heyet toplanıp karar verecek 4 yıl 2 ay ceza vermişler normalde ama düşüsle filan 2 yıl 2 ay diyor eşim 1 yıl 1 ay hapis 1 yıl 1 ay adlî kontrol dedi tecrübesi bilgisi olan arkadaşlar dilekçe nasıl sonuçlanir acaba lütfen dua edin Perşembe tahliye edilsin 😓