organikirmik AlparslanMom61_ 5′te başladık biz daha erken yaptıran da var, biz sadece bexsero olduk 7′de de yani bu ay bexsero + nimenrix yapılacak
nazlin AlparslanMom61_ 3. Ayda rota ile birlikte oldu b tipi de 5. Gün oldu ama çok ağır geçiyor huysuz ele avuca sığmıyor ateş de yaptı o yüzden başka aşılarla denk getirmeyin
AlparslanMom61_ organikirmik oğlum 3 aylık rotayı yeni olduk. Şimdi 4. Ay aşısı da var özel aşıyı da arasına katsam ağır gelir mi acaba
organikirmik AlparslanMom61_ karma + zatürre vardı dimi 4′te, bir de menenjit sanki ağır gelir ya. 5′te rota + menenjit daha iyi olmaz mı doktorunuz daha iyi bilir ama
dlra01 Doktorumuz 3 aylıkken önerdi. Nimernix ve beceri gibi bişeydi adı 2 doz oldu biraz huysuzluk ateş yapabiliyor ağır gelebilir bence🥹
durubebek_ AlparslanMom61_ 4. Ay aşısı var bir arada yaptırmayın bence doktorumuzda aşı olmayan aylarda önerdi bize bir doz biri bir doz diğeri şeklinde ben 3.-5. Aylarda rota yaptırdım Ay da aşı yok menenşite başlamayı düşünüyorum ama devlet aşıları ile kesinlikle bir araya getirmem ağır olur
onceuponatime_ AlparslanMom61_ biz 3.ayda başladık 3-5-13.aylar olarak planladı doktorumuz.Rota ile aynı gün vurundu çok şükür hiç ateş vs yapmadı