Ben başka uygulama bulup siliyorum bunu artık her girdiğimde hemen reklam çıkıyor zaten girip bebekle bir şey okuyabilmek bile zaman alıyor 2 dk girecem şak bide sesli çıkıyor bir anda çocuk uyurken emerken amaan bunla mı uğraşacam ayını takip eden başka bir şey bulup siliyorum ben önceden bu kadar değildi bi tane çıkar izlerdim biliyorum tabi ki reklamsız olmaz ücretsiz ama bu kadar sık bebekle noooğ