[silindi] daha yeni ayırdılar onu bu sezon. Ya nasıl oynuyorsun herkes çok severek oynuyor ben beceremedim 😅😳
Benim eşim Alfa main onunla oynarken sinir krizi geçirdiğimiz için sadece ikimiz girmiyoruz arada ortamı yumuşacak biri lazım oluyor 😂 şuan çok rahat kasarsin çünkü yükselen yükseldi bir oturuşta lig cikarsin