Kızlar ben başından beri meme ve mama veriyorum sütüm az diye. Çok şükür son günlerde attı gibi mamayı bırakmak istiyorum inşallah.
Bebeğiniz kaç dk emip doyuyor tabi bu kişiden kişiye süte bebeğe göre değişir ama yine de merak ediyorum. 10 ya da 15 dk emiyor iki memeyi uyuyakalıyor doyuyor mudur sizce?
Kilo alımı kötü değil ama çok da iyi de değildi. Aç kalsın istemiyorum bir türlü emin olamıyorum doydu mu doymadı mı?🥹