[silindi] Pirasalipuding bana girmedi niyeyse bugün kız sadece uygulamaya girerken izledim. Her açıldığında zavallı berke küfrediyorum ondan mı acaba
alinmom [silindi] ayyii böylesi daha zormuş araya bir kaç hafta girince psikolojik olarak kafayı toparlamaya çalışıyorsun 🥲🫣
[silindi] alinmom ben böyle daha çok sevdim ya bir de çıksa aynı sıkıntı 5 de çıksa 😅 oldu da bitti bi anda işte 😅
SuMisalii [silindi] 2 yaşını doldurmadan tüm dişleri tamamladı kızım. 2-3 yaş arası çıktığını ilk kez duydum. Yeğenlerim falan da 2 yaşından önce tamamlamıştı.
krkmzjale [silindi] 16 aylıgız bız 1. Azılat çıkmıştı sanırım 2.azılar gelıyor diş etlerini kaşımaya basladı cnku bizim dişler biraz erkenciydi hep
[silindi] Pirasalipuding hahahah annem düzgün arkadaşlarla takıl derken benim arkadaşların tavsiyeler 😂