Laayla Minikaslann vicco aldım memnun kaldım içeri basmasın önlüyor ortopedik olması düz taban kesinlikle almayın
Deletedmom138 Sibel4264 marmara park da mağzası var istanbuldaysanız ama bizim doktorumuz hiç önermedi o markayı
Sarezgi Tamamen düz önerilmiyor benim bildiğim ayak çukurunu doldurması lazım ayak çukurun olduğu yerde hafif bir yastık olması gerekiyor