Minikaslann ben ilk adım ve sonrasında da 2 ayakkabı aldım ordan hepsinden çok memnun kaldım. Normal ayakkabılarında kalıp diğer ayakkabılara göre daha büyük mutlaka deneyip almak lazım. Örn adidasın kalıbı büyüktür biz o da 23 kullanıyoruz viccodan da 23 numara aldım bi geldi anca 2 seneye olur 🤣🤣