arvenyildiz benim kızım 4 aylık biberonu bu marka kaç numara kullanmam gerekiyor tam bilmiyorum şuan ki 2 numara çekemiyor hiç sütü
mamylatte 3 numara al canım benim bebeğim 1 . Ayından sonra 3 numara geçti şuan 3 ay 18 günlük 2 ile çekmek çok zor 3 de zaten öyle kolay değil sadece deliği bir tane daha fazla
arvenyildiz mamylatte ben 4 alayım o zaman bilmiyordum yazık çocuğum çekiyor çekiyor bitmiyor bir türlü 🥹
mamylatte arvenyildiz bende almayı düşünüyorum ama benimki canı isteyince hızlı içiyor yani kendi yavaş bence biraz da