Sezeryan Doğum yaptıktan sonra tam kanama bitti sanarken 35. Gun kanamam oldu regl gibi 1 hafta sürdü. 40. Gün doktora kontrole gittm kanama var dıyınce duphaston verdi ilacı içmeye fırsat kalmadan kanama kesilince bende ilacı içmedim normal akıntı vardı Bugun tam 52 gun oldu tektar kanamam başladı acaba regl mi oldum yoksa hala sezeryan sonrası kanama mı ilacı ıcsem mi kararsız kaldım doktora gidicem tekrar zaten ama belki başına benzer bı durum gelen vardır diye sormak istedim