melisakzn Merhaba herkese bebeğim 2 ay 24 günlük dünden beri bebeğim sürekli sanki bişey görmüş sıçrıyor korkrak bakıyor elleri kolları anlık sıçrıyor ne yapmam lazım öyle yapınca kendimi çok kötü hissediyorum
patlakprezervatif melisakzn moro refleksine benziyor. Endişe edilecek bir durum yok. Büyüdükçe kaybolacak
Usnac1995 melisakzn Normal canım, hatta annem sıçrayıp kendini uyandırmasın diyr kollarına kundak yapardı
organikirmik melisakzn reflekstir muhtemelen ama içiniz rahat olsun siz yine de bir dua okuyun ya da açın evde sesli bir şekilde okunsun
gizememre melisakzn ne demek canım ben de çok korkmuştum doktora götürmeyi bile düşünmüştüm ama geçti çok şükür ❤️
melisakzn gizememre gerçekten benim de aklıma geldi yakalayıp videosunu çekebilsem de doktora göstersem diye normal olmasi içimi rahatlatti 💐💕
umaytoom melisakzn bisey yapmadık bizde öyleydik geçiyor kendiliğinden sıçramaları refleks olarak yapıyor ondan korkuyorsunuzdur