Bizde aynı perşembe günü olduk ebe pazartesi gününe kadar yaptırma dedi bende yarın yaptırcam. Ama başka bir şey sormak istiyorum 2. Ay aşısı sonrası sizde de balgam artışı oldu mu? Kakasında, kustuğunda ve burnunda balgam görüyorum aşıyla alakası var mı acaba