shiningmother34 UykuPerisi_ helloooo oğlum annee ciss diye kaldırdı yaptırdım uyudu geri ben dalamıyorum:( kaçtı uykum
defneduruu UykuPerisi_ bende ayaktayım sabah pişman olucağımı bile bile 😂 ama bebelerden değil eşimle oturup sohbet muhabbet etmekten
mnakrkt UykuPerisi_ bebeğim 3de kalktı emmeye hala daha uyumadı bacılarım çok gerginim saaat 5 oldu ztn 7de uyanıyo bakalım inşallah sabah uyur erken kalkmaz diye dua ediyorum
UykuPerisi_ gizememre hahahah güldürdün beni 😂 yapıştı kaldı bu isimde değiştiremedim gitti olumsuzluk yaratıyor gerçekten