2 dakika sırtımı döndüm ve ağlamasına koştum. Nasıl düştüğünü görmedim. Ben kaygılı olduğum için hastaneye gittik muayenesinde bir problem görülmedi. Şuan için yüksek radyasyon saçtığı için tomografi çekmeyelim evde gözlemleyin dediler. Oğlum 70 cm düştüğü mesafe 40 cm. Şişlik morluk yok. Kusması yeme sonrası az az oldu her zaman olduğu gibi. Uykusundan uyanıyor arada gülümsüyor geri yatıyor. Tepkilerinde bir problem yok. Gözlerinde de kayma vs olmadı. Üstünden 12 saat geçmek üzere ama ben hala uyuyamıyorum korkudan. Bana moral verebilecek olan var mıdır 🥹